Kod nas imate široki izbor telefonskih centrala, sa brojnim opcijama i fuinkcionalnostima koje će zadovoljiti svakog korisnika.
Kako odabrati pravi telekomunikacioni sistem?
Sve zavisi od Vaših potreba. Telefonski sistemi su skoro oduvek bili prilagodljivi potrebama kupaca a posebno sistemi poslednje generacije. Trenutne potrebe za telefonijom su te koje će odrediti nabavku i veličinu sistema, međutim ne trebate se određivati sa onim što je Vam je sada potrebno, morate planirati i mogući rast sistema zbog povećanja broja zaposlenih, eventulane promene lokacije firme a uvek ćete trebati veću sigurnost komunikacije, stalan i neprekidan rad sistema od koga Vam i sam posao zavisi.
Sisteme koje nudimo nisu isti. Da prva razlika naših sistema jeste cena ali cena ne bi trebala odrediti njegov kvalitet. Stabilnost u radu, prilagodljivost vašim zahtevima, podrška koju nudimo su samo neke stavke koje su, složićete se, važnije od cene koštanja.
Svi naši sistemi će zadovoljiti potrebe malih firmi bilo da imaju 2 ili 3 zaposlena isto tako zadovoljiće potrebe za telefonijom velikih korporacija sa više stotina korisnika. Namerno nismo ponudili samo jedan brend telefonskih centrala jer proizvođači imaju različit pristup u kreiranju svojih centrala, jedni su se vodili filozoifijom open source-a i slobodnog koda, drugi imaju totalno drugačiji pristup gde centrale dolaze sa vlasničkim zatvorenim softverom i licencama, dok su pak treći kombinacija ova dva pristupa. Koju god centralu da odaberete ona opet mora zadovoljiti sadašnje i buduće potrebe Vašeg telekomunikacionog sistema.
U našoj ponudi imamo velik izbor modela telefonskih centrala najboljih svetskih proizvođača. Dolazne linije mogu biti analogne, ISDN ili SIP a lokali isto tako mogu biti analogni ili SIP. Rado ćemo saslušati potrebe svakog klijenta, te predložiti optimalno rešenje u skladu s trenutnom infrastrukturom, budžetom, zahtevima za funkcionalnostima i planovima za buduća proširenja.
Prilikom odabira veličine sistema trebate znati koji je broj korisnika koje će sistem opsluživati, koji je tip korisnika telefonskog sistema tj. da li su to zahtevni korisnici telefonije ili ne, gde se oni nalaze, koji tip dolaznih linija ćete dobiti od Vašeg provajdera ili ih već imate. Trenutno kod naših telekom provajdera se mogu naći ponude za analogne linije ili za SIP linije, a trend je takav da se linije tipa BRI i PRI ISDN polako zamenjuju sa SIP trunk linijama koje Vam često nude više istovremenih govornih kanala, više brojeva telefona uz manju pretplatu i sa većim uštedama prilikom pozivanja inostranih brojeva ili GSM brojeva mobilnih operatera stranih i domaćih. GSM linija na Vašoj centrali omogućiće da pozivi ka drugim GSM brojevima, sa Vaše centrale, budu jeftiniji ili pak besplatni.
Sve naše centrale imaju govorni automat IVR – Interactive Voice Respond koji će se javiti vašem klijentu i proslediti ga na odgovarajući lokal, sektor u firmi ili direktno na broj nekog zaposlenog radnika. IVR možemo snimiti i u studiju. Ako definišemo radno vreme, a sve pozive vam vradnog vremena će centrala odgovoriti i primiti klijentove zahteve i sačuvati za kasniju obradu u vidu govorne pošte. Snimanje razgovora je samo jedna od opcija a zapisi se mogu snimati na više načina i lokacija. Mogu se pretraživati i preslušavati. Snimke možete koristiti samo uz prethodnu najavu sagovorniku da će razgovor biti snimljen i to za unapređenje rada zaposlenih ili pak njihovu zaštitu ili drugo.
Centrale i sistemi novije generacije omogućavaju povezivanje više udaljenih lokacija u jednu mrežu, bilo gde da se nalaze udaljeni lokali mogu pozivati sa Vaše centrale kao da se svi zajedno nalaze na jednom mestu i to bez ušteda u kvalitetu veze ili u sigurnosti.
Redundantnost je jedna od opcija naših sistema gde ukoliko jedan sistem iz nekog razloga prestane sa radom njega zamenjuje drugi sistem istog trenutka a Vi tu promenu nećete osetiti a posao neće trpeti zbog prestanka rada sistema.
Telefoni mogu biti analogni, ali znatno je bolji ugođaj i rad na IP telefonu kod koga su sve funkcije sistema nadohvat ruke, nude više linija, funkcijske tastere, najčešće imaju displej i PC port preko koga možete na lokalnu mrežu povezati i računar ili laptop. Stoni ili bežični DECT ili WiFi. Telefoni mogu biti i softverski pa tako možete imati aplikaciju za pozivanje preko Vaše telefonske centrale na računaru ili mobilnom telefonu. Uz odgovarajuću opremu mođete obavljati i video pozive ili video konferencije ili pak audio konferencije i tako znatno štedeti na troškovima koja se odnose na službena putovanja.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja tu smo da Vam predložimo najbolji sistem koji odgovara Vašim potrebama. Možemo menjati Vaš stari sistem ili Vam novi ponuditi u najam. Možemo kreirati poseban softver za Vas i integrisati centralu sa Vašim postojećim softverom, ubaciti imenik, možete slati Bulk SMS poruke i obaveštenja, pratiti Vaša vozila, kontrolisati i obučavati zaposlene u call centru, prodavati delove i opremu i još mnogo toga.
Ukoliko niste sigurni koji sistem bi najbolje zadovoljio Vaše trenutne potrebe, slobodno nam se obratite za besplatne konsultacije pre odabira telefonske centrale. Pre toga, pogledajte našu ponudu najtraženijih modela telefonskih centrala, ili nam pošaljite zahtev za ponudom tako što ćete ispuniti jednostavni upitnik na ovoj stranici.
Zatražite ponudu
Modeli telefonskih centrala

Yeastar S-Series PBX
- For small offices up to 20 users or for larger systems with 50, 200 or 500 users
- Lines can be FXO, BRI, PRI, SIP trunks or GSM
- Extensions FXS, SIP and softphones
- Integrated Voicemail, CallRecording, IVR
- Easy to maintain and deploy
- Support 24h/7
Avaya PBX systems
- Flexible Deployment: In the cloud, on premise or hybrid
- All—in—one Communications and Collaboration
- Cost saving applications: built—in audio and video conferencing, Bring
Your Own Device (BYOD), and voice and instant messaging streamline
support and reduce monthly costs. - Scalability (5 to 3,000 Users): Avaya IP Office grows with you as
your business accelerates. Support up to 3,000 users at up to 150
networked sites - Support 24/7

Asterisk PBX based systems
- Fully customizable solution
- Small and large telephony platforms
- SIP or FXS endpoints and terminals, SIP trunks, PRI or BRI ISDN or analog ports
- Open source solution
- Easy to use and install – Connects into any analog phone jack and can be connect to a PBX with an analog extension
- Sangoma PBX cards with lifetime warranty
Cisco Unified Communications
- Unified communications—Cisco makes communication more human and personal with a unified IP-based communications system of voice, video, data, and mobility products and applications
- Network infrastructure—Cisco offers a proven, industry-leading foundation for wired and wireless voice, video, and data communications.
- Security
- Mobility
- Robust network management products
- Flexible deployment options
- Third-party communications applications
